? ??????????????Red? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (39 Ratings)??42 Grabs Today. 16713 Total Grabs. ??????Ge
t the Code?? ?? ?????Emo Letter? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??38 Grabs Today. 10069 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Cod CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, August 13, 2009

terime kasih bos

hari ni kami bebudak pektikal n SLS jmat uit makan tengah hari oo...bak kate pepatah melayu..rezki jangan ditolok dan maut jangan di cari..macam ari ni en arriff bebesa ati belanje kami makan..bukan rasuah tau..uhu..die cume nak say thanz 2 us je coz tlg inspektor2 dia dalam keje2 dorang..g pun kami kan x ade elaun..ehee..dorang pilih kfc restoran coz cuace xbape bek tadi..e2 je yang paling dekat n ok..xkish le..s long s makannn...TERIMA KASIH ENCIK ARRIFF....

7 comments:

wanaMIGHTYZ said...

best nyer... dapat makan free..

nak sikit.. bleh.. ???

aku, biler ko nak blanja..

aku tunggu saat itu..

wanaMIGHTYZ said...

ko ada contat ika masa dia sakit?
saje je tanya..

peah tu, kalau sakit pun macam tak sakit.. slumber dia je..
aku ni dah lah risau kan dia..
emm...

janji dia sihat..
tapi tadi.. aku ada gak mesej ngan dia,hapy semacam jek..
walaucamne dia susah pun
dia tetap ceria...

tak de perasaan lah katakan...

wanaMIGHTYZ said...

kirim salam kat family ko k..

wanaMIGHTYZ said...

ko nak tau tak..

ada ke patut,
peah cakap aku ni dah gendot..
huhuhu..

aku memang dah gemuk ke?
nanti ko tengok aku punya blog..
ada gambar aku yang terkini..
pastu ko judge k...

coment lah page baru aku k....

Zulikha Kamil said...

leman, letak la pic..nk tgk gk pic bru hg gmok ke idak..haha..ateh, awk da bf..tnjukkn skit la..nnt korg kebas plak..hahaha

wanaMIGHTYZ said...

i hop ko dapat pikir memasak.. nak lari ke pd tu k...

bukan lame sangat.. bukan nak culik ko pun.. saje nak jumpe..
aku takut.. nanti.. tak dapat jumpa tahun depan..

aku tak nak sambung bljr sebenarnya.. kalau ko nak tau..
hehe.. serius ni..
so.. aku jus teruskan li ni.. untuk standby.. kalau aku ubah fikiran.. huhu..
malu seh.. nak sambung sem 5..
tak sanggup aku.. nak tunggu ....

wanaMIGHTYZ said...

peah.. pun nak sangat kita berempat jumpa balik..

kalau ko n aini takde kat sane..
aku sengsorang... takde teman..
huhu.. touching lak aku ni..
hehe.. takpe.. ar.. sajeje..

nak ko pegi gak..
bukan pakai duit bnyk pun..
ko juz ned duit tambang...sebanyak >dari rm30... dan balik.. >dari rm30 gak.. pasal hotel. tu... kongsi satu bilik besar.. tidur satu bilik.. jek.. baru kurang dari>rm300 bahagi ramai2.. tapi tak sampai pun... rm300

permission.. dari bapak ko..
aku tak bleh nak bantu ar..
ia memrlukan kepercayaan dari seorang bapa kepada seorang anak..
dan pepandailah ko nak putar belitkan ayat tu.. ko kan pandai ubah ayat yang lebih baik.. heheh
cakap yang aku ada.. skali..
bukan pi disko pun.. kita stay kat hotel.. n pantai poli.. tu jek..
pas magrib.. jek.. duk dlam hotel.. aku mungkin blanja wt barbeque..kat kolam renang.. tu..

pergh.. aku explain.. baek.. punya.. nak cakap kat msg.. aku ni pemalas nak tulis msg..

think wisely.. for us..k.. mis you all