? ??????????????Red? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (39 Ratings)??42 Grabs Today. 16713 Total Grabs. ??????Ge
t the Code?? ?? ?????Emo Letter? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??38 Grabs Today. 10069 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Cod CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, August 8, 2009

net ball match


ahai..ari ni aku join kak2 opis men net ball kat padang tlekom..s.alam..ini lah pertame kali dlam idop aku men match bla jaring..mase kat skull dlu pegang bla aje..ye r aku xmint sport ni sebab die ade step2 yg kne jage..leceh r..pap..tetibe masok EPF ni wakil opis plak..r..ancus le..aku men posisi GD..kene jage GA..


1st game men mmg penat coz aku tak stchg pun..mane taknye..lambat sampai..sesat..tau je le s.alam ni..then..sesampai aje kat c2 aku teros kene men..perh tkezOt otot2 aku..nak xnak kene gak..


mule2 kami lawan dengan epf cawangan cheras..KALAH..4vs2..tapi asenye k le..x le juh sngat beze..2nd game kami lawan dgn PJ..kali ni aku men sampai ful time..asik kene pritt aje dgn refre sb kaki gerk memanjang..PJ ni antre cawangan yg memg2 teror men net ball..GA die bley dikatgri mak cik r..tapi shoot memang superb..kami KALAH gak..3vs0..tapi kalah bermaruah le gak..coz dorang dapat 3 gol aje..walhal dorang antare yang terkuat..btol x..kire kami men seperb r gak..padehal 1mgu aje pektiss..ehee..


nway aku epi dapat pengalamn ni...sonok gak dapat kenal dgn Net Ball..cume pass ni if ade peluang lagi aku nak cube...insyaAllah



redhunt

8ogos09

1114pm

3 comments:

iza said...

salam
wah bestnye dpt men netball..
dh lme iza x men..
last men pun mse kt poli aritu..
dlm bln 4 kot last men..
rindu sgt2..
hheeheeheee

wanaMIGHTYZ said...

salam..

takpe.. mungkin aku nie cepat terasa..

aku harap ko hapy ngan kehidupan ko..k..
aku harap ko bahagia..
jaga kesihatan.. tu..
jangan aktif sangat.. nanti penat.
jangan sedih2 walaupun punca nya dari aku sendiri..
aku still remember persahabatan kita berempat..
mungkin aku bukan lagi wana yang dulu..

wanaMIGHTYZ said...

dah lah..

aku kan dah memang berperangai begitu..
aku suka ganggu ko waktu ko sibuk..
tapi pasni..
aku takkan ganggu ko..k..
harap ko selalu lah update blog ko..sebab pasni aku just bleh tanya khabar ko dalam blog je ....
lagi dapat memuaskan hati masing-masing..