? ??????????????Red? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (39 Ratings)??42 Grabs Today. 16713 Total Grabs. ??????Ge
t the Code?? ?? ?????Emo Letter? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??38 Grabs Today. 10069 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Cod CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, August 10, 2009

tempat baru


hari ni aku diminta utk jadi setiausaha sementare kepada pengurus kanan jab. teknologi maklumat utk temph tige mgu kot..coz s/u sebenar die g Ausralia tgok anak die konvo..erm..takot gak..ye r die cne mesti serios agaknye..ntah...aku x jumpe dia lagi sebab ari ni shedul die penoh..die xmasok opis lgsg...mase aku masok td s/u sandaran die bg tau tugas aku pagi2 tok die..macam kene uat teh cine,amik paper the sun,bukak lampu n kemas ape yg patot kat bilik die..perh memg cuak..arap aku dapat laksnakan..InsyaAllah...op sume berjalan lancar..setidaknye aku dapat sikit input tentang tugas s/u yang sebenar..cume yang kureng sikit environment tempat keje baru 2 cam boring r..pekerje dia x ramah macam kat opis penguatkuasaan kepong....

3 comments:

iza said...

goo luck han :)

wanaMIGHTYZ said...

woit..

pasal mesej hang tadi... thanks tau..huhu...

pagi tadi aku baru tegur dia jap..
saje.. je..
lagipun betul gak apa yang ko cakap...

dia marah camne pun..
dia masih lagi sayangkan aku lagi tul tak?

hehehe.. aku nak bagi hadiah kat ko.. k.. tunggu jap..

wanaMIGHTYZ said...

orang america kentut cakap EXCUSE ME....

orang british kentut cakap PARDON ME...

orang singapore kentut cakap FORGIVE ME...

orang kita kentut cakap NOT ME.. NOT ME... MACAM KO LAH..

hehehehe.. dah kene...