? ??????????????Red? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (39 Ratings)??42 Grabs Today. 16713 Total Grabs. ??????Ge
t the Code?? ?? ?????Emo Letter? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (51 Ratings)??38 Grabs Today. 10069 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Cod CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, October 1, 2009

ALLAHUAKBAR...

Allah tu Maha Besar...e2 le yang dapat aku ucapkan bile tengok ape yang melande dunia skunk ni..SAMOA AS dilanda tsunami..lihat brapa ramai nyawa n nikmat yang diangkatNya..diambil begitu..PADANG INDONESIA pula mengalami gempa bumi berturut-turut...SUBHANALLAH..bile tengok brte tadi betape besa Nye kuasa Die..anak2 kehilangan ibu bapa,suami kehilangan isteri,nenek kehilangan cucu,adik kehilangan abang dan kakak...manusia kehilangan harta benda..pilu kan..MANILA FILIPINA dilanda ribut ketsana..banjir besar terjadi seolah-olah seperti tsunami..ramai manusia hanyut dalam banjir tu..MALAYSIA pun tak terkecuali dalam ujianNya..kite pun dilanda ribut ketsana di sabah..alhamdulillah tak ada kemalangan jiwe berlaku..tak dengan e2 saje Tuhan uji pula kite dengan ujan batu yang melanda JERANTUT PAHANG..banyak kerosakan yang berlaku..
dOA2lah kite semoge khidupan yang aman dan damai yang kite nikmati sekarang akan terus berkekalan n dijauhkan dari segala malapetaka yg x terduge dek akal kite..same2 kite doakan kesejahteraan seluruh umat islam yg dilanda musibah..semoge mereka tabah menghadapinye..AMIN...

2 comments:

wanaMIGHTYZ said...

aku pun harap kan benda yang sama.. gak..

AMIN...

wei.. ko nak tau tak.. yang aku kene gosip kat dalam pejabat nie...

kan aku ada cite yang aku, ami, n mira.. pi karoke.. ngan abang staf..

heboh giler cite tu.. sampai.. kan nama aku pun terbabit.. seh...
kuat tul buah mulut orang kat sini..
aku nangis tau.. sedih giler ada orang sanggup perlakukan aku macam tu sekali..

an...
aku tul macam dah tak betul .. dah ni..
sampai dah tak de air mata lagi nak kuar..

tolong aku wei.. apa aku nak wat sekarang..
huk...huk....huk...

Zulikha Kamil said...

leman..byk beno rame2 nye..ssh nk bace..haha..rjin gk hg komen i ye..gud2.rjin2 la jgk kol,msj i!!
he2